Om LingQ

Miljontals människor runt om i världen lär sig språk
på LingQs sätt, njuta av 1000-tals timmar av ljudlektioner
med utskrifter och lära sig av innehåll som de älskar.

Vad LingQ erbjuder

Language Challenges

Language Challenges.

Delta i 90-dagarsutmaningen, Hard-Core 90-dagarsutmaningen eller den månatliga LingQing-utmaningen och få ett genombrott på ditt målspråk.

Skapa lektioner från innehåll av intresse med LingQ Importer

Skapa lektioner från innehåll av intresse med LingQ Importer.

Med detta webbläsartillägg kan du automatiskt importera webbsidor, artiklar och videotexter från webbplatser som YouTube och Netflix till LingQ.

Ett av de bästa biblioteken för främmande språk på webben

Ett av de bästa biblioteken för främmande språk på webben.

Välj bland tusentals timmar av ljud tillsammans med matchande transkriptioner.

Kraftfulla verktyg för vokabulär

Kraftfulla verktyg för vokabulär.

Sök upp och spara ord och fraser i din egen privata databas för senare granskning.

Kända ord spårningssystem.

Spåra och mät allt du lär dig på LingQ. Vi spårar vilka ord du kan och kan berätta vilka ord som är nya för dig.

Language Challenges

Global gemenskap på nätet.

Delta i livekonversationer, få dina texter rättade, få hjälp av personliga handledare och skaffa nya vänner!

Ledningsgruppen

Mark Kaufmann

VD, medgrundare
Jefe, talar 4 språk (att få sk!t gjort inkluderat)

Det var när Mark reste runt i världen som professionell hockeyspelare (ishockey för er som inte är kanadensare) som han först blev intresserad av att lära sig språk. Han har tagit Steves metoder och utformat LingQ för att föra ut detta till den breda massan. Vanligtvis kan man hitta honom när han tränar eller idrottar samtidigt som han lyssnar på LingQ-lektioner... ganska tuff under hockeyhjälmen! Mark har presenterats i TheNational Post och Tillverkad i CA.

Steve Kaufmann

Språkexpert, medgrundare
Talar 20 språk (han reser mycket)

Steve har haft en passion för språk under större delen av sitt liv och är en välkänd polyglott på webben. Steve är alla tiders LingQer-mästare och utvecklare av LingQ-metoden. När han inte pluggar på LingQ kan man hitta honom i forumet, på hans YouTube-kanal och blogg, eller när han börjar prata med främlingar på något av sina 20 språk...och naturligtvis när han springer på golfbanan!

Samarbeta med Steve Kaufmann, språkexpert

Steve Kaufmann

Samarbete med Steve

För alla intervjuer, mediamöjligheter och pressförfrågningar, vänligen skriv in detaljerna nedan så kommer Steves team att återkomma så snart som möjligt.

LingQ Privacy | LingQ Terms

© 2002-2024 LingQ Languages Ltd. All rights reserved. 200-2232 Marine Drive, West Vancouver, BC, Canada V7V 1K4